czwartek, 11 kwietnia 2013

ja.


Podobnie jak, niektórzy stwierdziłam, że lepiej parę słów ode mnie, umieścić w zupełnie odrębnym miejscu. Kto zechce ten przeczyta, prawda?
Po pierwsze buźki użyczyła cudowna Rachel Weisz, jedna z wielu moich aktorskich miłości, którą podziwiam odkąd obejrzałam film Mumia.  Cytat zaś pochodzi z musicalu Nine, a dokładniej z piosenki Cinema Italiano, wykonywanej przez Kate Hudson.
Co do wątków. Mam to do siebie, że lubię się rozwodzić na tematy mniej ważne i po prostu lać wodę, przez co niekiedy może wydawać się, że piszę tylko epopeje. Nie ograniczam się do tych długaśnych komentarzy, lecz sięgam także po te o wiele krótsze. Oczywiście mam swojej minimum. 10 zdań to chyba nie zbyt wiele? Nawet jak macie pisać o niczym. Powiązania lubię skomplikowane, bo  w przeciwnym razie szybko się nudzę. Chcesz mieć z moją postacią romans? Dokonać z nią morderstwa? Być jej bliźniakiem syjamskim czy też zaginionym dzieckiem? Śmiało, byleby to tylko miało jakiś sens i się kupy trzymało. Niestety moją największą wadą jest to, że nie umiem, a może boję się wymyślać. Czasami coś siedzi mi w głowie, ale nie chcę tego zaproponować bo wychodzę z założenia, że to się wcale nie spodoba, a tym bardziej, że wyjdę na nachalną czy coś w tym guście. Lubię zaczynać, podobno mi to wychodzi. Możecie zrzucić to na mnie, jeśli coś ładnego wymyślicie. Ale zawsze możemy się dogadać, prawda? Nie ograniczajmy się, zróbmy coś razem, na co zawsze mieliście ochotę, ale baliście się wprowadzić to w życie. Nie gryzę, nie toczę piany z pyska, wszyscy możecie spać spokojnie. No czasami straszę dzieci, udając zamieszkałe pod ich łóżkiem potwory, tak wiem, jestem okropna :<
Staram się nie pomijać, a jeśli to zrobię, to upomnij się po trzech dniach. Zazwyczaj pamięć mam dobrą,ale w moim wieku człowiek zaczyna się już rozpadać. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz