sobota, 1 czerwca 2013

Taka tam autorka..

Witam.
Kłania się autorka Rebecci.

Tak, jestem kolejną osobą, która postawiła na minimalizm. Osobiście nigdy nie przepadałam za długimi kartami, które ciągnęły się w nieskończoność dlatego też zawsze tworzyłam krótkie acz zawierające wszystkie potrzebne informacje. Mam nadzieję, że to nikogo nie zniechęci do wątków/powiązań z moją postacią. A jak już przy niej jesteśmy to wypada napisać, że wizerunku użyczyła Eva Green, a zdjęcie zostało znalezione dzięki wujkowi Google (chyba z rok temu). Cytat w tytule karty pochodzi z piosenki Maćka Maleńczuka "Ostatnia nocka". Zdjęcie z zakładki "opis" pochodzi z filmu Franklyn.

Co do wątków - nasze postacie mogą się znać albo dopiero poznać, naprawdę nie ma to dla mnie większego znaczenia.
Co do powiązań - wszelka dowolność (bo chyba nie ma czegoś co mogłoby mi nie pasować a jak się jednak coś znajdzie to dam znać).

I na koniec..
Preferuję wątki średniej długości bo nie potrafię lać tyle wody by wyszła mi epopeja.
Nie pomijam celowo, czasem po prostu potrzebuję dzień czy dwa by napisać coś sensownego.
Nie lubię zaczynać ale potrafię się do tego zmusić ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz